پوتین برای مقابله با کرونا ارتش را وارد عمل می نماید

به گزارش مجله گیلاسفا، پوتین گفت که روسیه ممکن است به یاری ارتش برای ساخت بیمارستان های صحرایی مخصوص بیماران کرونایی احتیاج داشته باشد زیرا این کشور با افزایش همه گیری ویروس که منجر به تعطیلی محل کار در سراسر کشور شده است، دست به گریبان است.

پوتین برای مقابله با کرونا ارتش را وارد عمل می نماید

به نقل از دیلی میل، از آنجایی که تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در روسیه افزایش پیدا نموده است و کیسه های جسد در سردخانه ها انباشته می گردد، این نگرانی وجود دارد که دولت ولادیمر پوتین، رئیس جمهوری روسیه کنترل مبارزه با ویروس کرونا را از دست بدهد.

پوتین در خطاب به سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفت: موقعیت کنونی کشور خیلی سخت است. بیش از 40 هزار مبتلای تازه در روز ثبت می گردد که این رقم واقعا بی سابقه است. من از شما می خواهم تا در صورت احتیاج خدمات پزشکی را فراهم کنید.

در حالی که کشور با بحران همه گیری کرونا مبارزه می نماید، یک پزشک ارشد هشدار داد که 80 درصد از تلفات فزاینده بیماران شدید در روسیه افرادی هستند که واکسن را قبول ندارند و گواهی های جعلی درست می نمایند؛ سپس مبتلا می شوند و در نهایت فوت می نمایند.

کاخ کرملین درخصوص اندازه بالای مرگ و میر ناشی از کووید-19 ابراز نگرانی کرد و هشدار داد که مردم درمان های خانگی را سریعا متوقف نمایند.

، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1052

به "پوتین برای مقابله با کرونا ارتش را وارد عمل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین برای مقابله با کرونا ارتش را وارد عمل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید