گروه شرکت های طرفه نگار؛ برنده یازدهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف کنندگان

به گزارش گیلاسفا، اواخر آذرماه گروه شرکت های طرفه نگار برای یازدهمین بار برنده تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

گروه شرکت های طرفه نگار؛ برنده یازدهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف کنندگان

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، اواخر آذرماه گروه شرکت های طرفه نگار برای یازدهمین بار برنده تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

به دلیل شرایط کرونایی جامعه و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در جلوگیری از شیوع این بیماری و عدم برگزاری همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اسفندماه سال نود و هشت، اواخر آذرماه عباس تابش معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت در یک اقدام و ابتکار جدید برخلاف سنت هرساله با هدف ترویج فرهنگ احترام به حقوق مصرف کنندگان از سوی بنگاه های مالی و تقدیر از زحمات بنگاه هایی که پیروز به کسب نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده بودند؛ با حضور در تعدادی از این بنگاه ها با اهداء تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از آها تجلیل کرد.

در این ملاقات تابش ابراز امیدواری کرد با توجه به حساسیت های سال نود و نه و انتظارات عمومی از خدمات بهتر و فراگیرتر این شرکت ها در ارائه خدمات مطلوب، واحدهای مذکور قادر باشند مطابق با انتظارات جامعه با برنامه ریزی های مناسب تر و رعایت الزامات حقوق مصرف کنندگان در امسال به پیروزیت های چشم گیرتری در ارائه خدمت به مصرف کنندگان نائل شوند.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان ادامه داد: بدیهی است با اعطای این تندیس ارزشمند که حاصل ارزیابی و سنجش عملکرد یکساله منتهی به سال نود و هشت، بنگاه مالی توسط دستگاه ها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی مرتبط از جمله سازمان حمایت، سازمان ملی استاندارد ایران، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک مرکزی، وزارت مالی و دارایی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت، برنامه و بودجه و سایر نهادهای ذیربط است سطح توقعات و انتظارات عمومی جامعه از این شرکت ها به عنوان یک شرکت های مالی حامی حقوق مصرف کنندگان بسیار بالاتر از سال گذشته خواهد شد، لذا انتظار می رود این بنگاه ها با برنامه ریزی های دقیق و مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ احترام به حقوق مصرف کنندگان اقدامات و برنامه های بیشتری از خود نشان داده و همیشه بعنوان نمادی از پیشگامان این موضوع در بین بنگاه های هم صنف خود و مردم تلقی شوند.

او در ادامه به این نکته اشاره نمود که بقا و استمرار فرایند پیروزیت بیشتر یک بنگاه مالی ارتباط نزدیکی با خواست و احتیاج مصرف کننده دارد که این موضوع در قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تبلور یافته و باید توسط بنگاه های مالی این امر به عینیت ملموس جامعه تبدیل گردد.

در این آیین تجلیل که اعضای شورای سیاست گذاری و اجرایی همایش، عباس تابش معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان را همراهی می کردند گروه شرکت های طرفه نگار نیز از جمله شرکت هایی بودند که به عنوان واحدهای برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

روز سه شنبه بیست و پنجم آذرماه معاونت محترم وزیر صمت و ریاست سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان عباس تابش و هیات همراه که شامل اعضای هیات مدیره این سازمان و معاونت کالاهای مصرفی، معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات و مدیرکل نظارت بر شبکه های توزیعی و مالی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان ها و نظارت بر تشکل ها و سرپرست روابط عمومی سازمان، ریاست شورای سیاست گذاری انجمن حقوق مصرف کنندگان، نماینده سازمان استاندارد با حضور در دفتر مرکزی هولدینگ طرفه نگار و با حضور شهرام شکوری، مدیرعامل هلدینگ طرفه نگار، مدیران عالی رتبه و اعضای هیات مدیره طرفه نگار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مراسم اهدای تندیس را برگزار کردند.

شهرام شکوری با خیر مقدم به ریاست محترم سازمان حمایت ها و هیات همراه بدعت حضور ایشان را فصلی نو در اقدامات اخیر این سازمان برشمردند و با تشریح شرایط خاص مالی که در آن واقع شدیم و تمامی سختی های حاکم که سه حوزه صنعت، معدن و تجارت را تحت الشعاع قرار داده این حضور را باعث دلگرمی و خوشحالی مدیران و پرسنل این عرصه ها و مجموعه ها دانستند. در ادامه ایشان با بیان اینکه شرایط نوینی بعد از همه گیری ویروس کووید 19 و بیماری کرونا در نوع کسب و کار و تامین احتیاج مصرف کنندگان کالا و دریافت کنندگان خدمات در سراسر جهان شکل گرفته به ارائه شرحاتی در مورد اضافه کردن سرویس جدید آنلاین به مشتریان نرم افزار حسابداری هلو در چارچوب پلتفرم مای هلو پرداختند که امکان تامین تمامی مایحتاج آحاد جامعه، مجموعه های مالی، اصناف و احتیاجهای آموزشی در حوزه های خرده فروشی و عمده فروشی و ایجاد سایت برای اصناف مختلف شرحاتی ارائه کردند. همچنین در این مراسم ایشان اشاره ای به ارائه خدمات نوین نرم افزاری و مکانیزه کردن اصناف و ارائه راه چاره نرم افزاری برای 250 صنف مختلف را نیز از دستاورد های خطیر مجموعه طرفه نگار برشمردند و حضور ریاست سازمان را آغازی مبارک برای طرح و ایجاد زیر ساخت ارائه خدمات پشتیبانی از 16 ساعت در هر روز به 24 ساعت و شبانه روزی در تمامی ایام سال برشمردند.

در ادامه این برنامه مجید ارغنده پور، دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی سازمان حمایت ها روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اشاره به اینکه مجموعه طرفه نگار یکی از شرکت های برگزیده طی این ادوار است که در مباحث ارزیابی و حمایت از ذینفعان مشارکت داشته و جزو شرکت های پیشتاز در فعالیت های مربوط به مکانیزه کردن اصناف بوده است گفت: امروز نیز مجموعه طرفه نگار در حوزه یاری به فعالیت های استارت آپی و نوپا قدم گذاشته و سازمان مدیریت کارآفرینی و نوآوری طرفه نگار را نیز ایجاد نموده است و اعلام کردند که این شرکت سال هشتاد و هفت اولین گواهینامه را دریافت نموده و تا کنون در تمامی ادوار ارزیابی پیروز بوده و همیشه حضور مستمر داشته است. در سال نود تندیس نقره ای و از سال نود و یک به بعد تندیس طلایی گرفته است. مجموعه طرفه نگار در فعالیت های مربوط به امر مکانیزه نمودن اصناف و فراوری نرم افزار پیشتاز هستند.

در ادامه اکبر تقوی مدیرکل نظارت بر شبکه های توزیعی و مالی سازمان شرح داد که مجموعه هلدینگ طرفه نگار که متشکل از پنج شرکت است به عنوان عظیم ترین خانواده نرم افزاری کشور با بیش از هفتصد هزار کاربر و نزدیک به هفتصد عامل فروش و نمایندگی و دارنده چهل و پنج درصد سهم فروش نرم افزار کشور هست که به فراوری محصولات و احتیاجمندی های اصناف و محصولات تخصصی مربوطه می پردازد. شرکت طرفه نگار نهمین تندیس طلایی را از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت نموده و امروز یازده امین دوره است که پیروز به گواهینامه و تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را شده است. همچنین گفتند که معروف ترین برند در اختیار شرکت طرفه نگار برند نرم افزار حسابداری هلو هست که جدیدترین امکان آن در فضای کلود عرضه شده است.

سپس شهرام شکوری، مدیرعامل هلدینگ طرفه نگار گفت: ما جزو شرکت های دانش بنیان نرم افزاری هستیم که این موضوع کارمان را سخت تر نموده است؛ ما کالاهایی را فراوری می کنیم که نرم افزار است و هرکسی می تواند برداشت و تصورات خودش را نسبت به آن داشته باشد و کسب رضایت مشتری در این حوزه امر دشواری است. بیشتر مشتریان ما سازوکار دسترسی به یک حسابدار برجسته یا مدیر آی تی حرفه ای را ندارند اما با این حال رضایت از هلو بالای 95 درصد بوده است. بدون شک این تندیس انگیزه بسیار زیادی به ما می دهد و نشان می دهد که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و بدنه مدیریتی و نظارتی کلان در کشور کار سخت همکاران ما را دیده و این ارزش را برای این گروه رو به تعالی قائل شده است.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ادامه با اشاره به اینکه احراز حقوق مصرف کننده کار دشواری است، گفت: امیدوارم 10 سال پشت سر هم تندیس طلایی را بگیرید و سپس طبق سیاست های ما عضو شورای سیاستگذاری شوید. ما در شرایط کرونا نگران سه میلیون واحد صنفی سنتی بودیم. در جهان به ازای هر 200 نفر یک واحد صنفی وجود دارد و در ایران به ازای هر 25 نفر یک واحد صنفی وجود دارد و اگر شبکه توزیع اصلاح گردد و به صورت آنلاین جا بیفتد، مسائل به حداقل می رسد و پیشرفت ما چشمگیر خواهد بود.

شهرام شکوری در ادامه با اشاره به اینکه در کشور ما واحدهای صنفی کوچک زیادی هستند که احتیاجمند مکانیزه شدن و مدیریت کالاها در کشور هستند گفت: ما در قالب طرح موزاییکی دستیاری را تحت عنوان مای هلو برای صاحبان کسب و کار ایجاد کردیم تا در بستر آنلاین با هزینه کم بتوانند فروش آنلاین داشته باشند و در حال حاضر در این پلتفرم هشتاد و پنج هزار یوزر داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 576

به "گروه شرکت های طرفه نگار؛ برنده یازدهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف کنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه شرکت های طرفه نگار؛ برنده یازدهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف کنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید