گورتسیکا: زنیت 3 میلیون یورو به آزمون بدهد می ماند ، پس از 2 سال او را به قطر می فروشند

به گزارش مجله گیلاسفا، مدیر برنامه مشهور فوتبال روسیه معتقد است باشگاه زنیت سن پترزبورگ می تواند به راحتی مهاجم ایرانی اش را حفظ کند.

گورتسیکا: زنیت 3 میلیون یورو به آزمون بدهد می ماند ، پس از 2 سال او را به قطر می فروشند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت ویکند روسیه، تیمور گورتسیکا درباره سردار آزمون که این روزها مورد توجه بعضی تیم های اروپایی قرار گرفته، گفت: فکر نمی کنم باشگاه زنیت در جستجوی بازیکنی به جای سردار آزمون باشد. پست این بازیکن بسیار گرانقیمت است و جذب بازیکن جایگزین آسان نیست. بازیکنی که در طول فصل بتواند بیشتر از 15 گل بزند گران است.

این مدیر برنامه مشهور فوتبال روسیه اضافه کرد: زنیت با توجه به داشتن منابع اقتصادی می تواند سردار آزمون را به ماندن متقاعد کند. کافیست 3 میلیون یورو دستمزد سالیانه به او بپردازند و می ماند. در دیگر لیگ های اروپایی آزمون نمی تواند بیشتر از 1.5 میلیون یورو دستمزد بگیرد. آیا چنین بازیکنی می خواهد از نظر اقتصادی تنزل کند؟ فکر نمی کنم. اگر باشگاه برجسته ای در اروپا بود که حاضر به پرداخت چنین دستمزدی به آزمون می شد بدون شک مذاکره ای میان طرفین صورت می گرفت. موضوع مهم این است که چنین پیشنهادی وجود ندارد. اگر این چنین بود بدون تردید با درخواست مدیر برنامه اش زنیت را ترک می کرد.

تیمور گورتسیکا سپس گفت: لیگ برتر روسیه جایی برای خرید بازیکنان گرانقیمت نیست. چنین بازیکنانی در صورت خریده شدن با قیمت زیادی همواره مشکل سازگاری با تیم جدیدشان دارند. حتی در خصوص پیشنهاد سویا به آزمون اطمینان ندارم. باشگاه ابتدا باید بازیکنی را بفروشد و سپس آزمون را بخرد. آزمون به سنی نزدیک می گردد که می توانند او را پس از 2 سال به قطر بفروشند. به نظرم آزمون برای زنیت یک بازیکن بسیار باکیفیت محسوب می گردد.

ر

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 867

به "گورتسیکا: زنیت 3 میلیون یورو به آزمون بدهد می ماند ، پس از 2 سال او را به قطر می فروشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گورتسیکا: زنیت 3 میلیون یورو به آزمون بدهد می ماند ، پس از 2 سال او را به قطر می فروشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید