135 کیلوگرم عضله خالص؛ آپدیت بدنی سامسون داودا

به گزارش مجله گیلاسفا، سامسون داودا با به اشتراک گذاشتن یک پست ویدئویی در اینستاگرام، فیزیک 136 کیلوگرمی خود را در یکی از برترین آپدیت های بدنی فصل 2023 به نمایش گذاشت.

135 کیلوگرم عضله خالص؛ آپدیت بدنی سامسون داودا

سامسون داودا که در سال 2022 پیشرفت قابل توجهی داشت و توانست به دستاورد های خوبی برسد، با کسب مقام چهارم در آرنولد کلاسیک و بوستون پرو، نامی برای خود دست و پا کرد. با این حال او با کسب مقام ششم در مستر المپیا 2022 نتوانست انتظاراتی که از وی می رفت را برآورده کند.

کار سخت سامسون داودا برای قهرمانی مستر المپیا 2023

داودا که عطش فراوانی برای موفقیت دارد، با قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023 و غلبه بر رقبایی، چون نیک واکر و اندرو جکد، توانست جایگاه خود را در دنیای بدنسازی تثبیت کند.

حالا شیر نیجریه به مقام قهرمانی مستر المپیا که مهمترین رویداد بدنسازی است، چشم دوخته است؛ عنوانی که در حال حاضر در اختیار هادی چوپان قرار گرفته است و در مستر المپیا 2023 رقبای زیادی به عنوان او چشم دوخته اند.

سامسون داودا نه تنها قهرمان فعلی را در مسیر مبارزه پیش روی خود دارد بلکه درک لانسفورد و نیک واکر را به عنوان رقبایی سرسخت و جدی کنار خود می بیند.

درک لانسفورد که همین سال گذشته اولین حضور خود را در مسابقات بخش آزاد مردان مستر المپیا 2022 تجربه نموده، با کسب مقام دوم در این رویداد حالا یکی از مدعیان اصلی این بخش محسوب می گردد و با پیشرفتی که در یک سال اخیر داشته، شانس بالایی برای قهرمانی در این مسابقات دارد.

[yektanet.com]از سوی دیگر انگیزه و اعتماد به نفس نیک واکر روز به روز در حال افزایش است و به نظر می رسد با اطمینان بیشتری پا به مستر المپیا 2023 خواهد گذاشت. او اخیرا اعلام نموده که رقیبی ندارد و به راحتی می تواند قهرمان این دوره از رقابت ها گردد.

آپدیت بدنی نو سامسون داودا برای مستر المپیا 2023

در حالی که مدعیان زیادی برای رسیدن به قهرمانی مستر المپیا 2023 کوشش می نمایند، سامسون داودا آخرین مراحل آماده سازی خود را سپری نموده و طرفدارانش را در جریان روند این مرحله از آماده سازی قرار می دهد. او به طور مستمر آپدیت های بدنی اش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و درباره نحوه تمرینات و رژیم غذایی اش صحبت می نماید.

او به تازگی در آخرین آپدیت فیزیک بدنی اش، تصاویری را از قسمت جلویی بدنش و عضله دو سر جلویی و عضلانی ترین فرمش در آینه منتشر نموده است. داودا در شرح این تصاویر نوشته:

رسیدن به بیش از 136 کیلوگرم عضله… کار سخت خودش را نشان می دهد. هر چیزی به جز آن، سر و صدای بی فایده است.

قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 قهرمان مستر المپیا 2023 خواهد شد؟

تنها دو ماه تا مستر المپیا 2023 زمان به جای مانده و به نظر می رسد سامسون داودا اعتماد به نفس کافی را بدست آورده است. قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 در حال حاضر روی اصلاح کاندیشن و خشک کردن عضلاتش تا پیش از رفتن روی استیج این مسابقات تمرکز نموده است. داودا با یاری مربی خود میلوس سارسف، با پشتکار زیادی کوشش می نماید تا عضلات پشتش را توسعه دهد.

خودش بر این باور است که اگر عضلات پشتش را تقویت کند می تواند قهرمان مستر المپیا 2023 گردد. قطعا قهرمانی داودا به رسیدگی به همین جزئیات بستگی دارد چراکه هر چقدر هم او امادگی خوبی داشته باشد، بازهم باید به خوبی دوره تمرینی اش را پشت سربگذارد.

جامعه بدنسازی معتقد است که سامسون داودا بر اساس مقدار پیشرفتی که در هر رویداد نسبت به رویداد قبلی داشته، یک تهدید بزرگ برای هادی چوپان و سایر رقبا محسوب می گردد. با توجه به نمایش فوق العاده ای که داودا در آرنولد کلاسیک داشته، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که این بدنساز نیجریه ای برترین عملکرد خود را زمانی که روی استیج مستر المپیا می رود، داشته باشد.

منبع: سرخ نیوز

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1468

به "135 کیلوگرم عضله خالص؛ آپدیت بدنی سامسون داودا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "135 کیلوگرم عضله خالص؛ آپدیت بدنی سامسون داودا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید