طراحی سایت: امضای قرارداد فراوری 2 هزار تاکسی در سایت سنگال ایران خودرو

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: از رکورد 10 ساله اخیر فراوری در سنگال عبور خواهیم کرد؛ با این اقدام اشتغال، توسعه صنعتی و مالی سنگال و حتی صادرات به کشور های هم جوار این کشور را رقم خواهیم زد.

طراحی سایت: امضای قرارداد فراوری 2 هزار تاکسی در سایت سنگال ایران خودرو

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، از گروه صنعتی ایران خودرو (ایکوپرس) آقای فرشاد مقیمی، در مراسم امضای قرارداد فراوری دوهزار دستگاه در سنیران اتو، ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی مجدد این سایت فراوریی و با اشاره به در پیش بودن روز 19 دسامبر، روز همکاری های مشترک میان کشور های در حال توسعه، اضافه نمود: هیئت مدیره ایران خودرو نیز مصوبه ای را برای تامین اعتبار 288 دستگاه سمند و 11 خودروی نمایشگاهی به مبلغ دو میلیون دلار به تصویب رسانده است.

وی ضمن تشریح فعالیت های اجرا شده در بازار سنگال، برنامه های پیش رو و انتظارات موجود گفت: با تمدید کنوانسیون میان دو کشور ایران و سنگال به مدت هفت سال، برنامه های مختلفی به اجرا رسیده است.

مقیمی گفت: 48 دستگاه امروز در سایت سنیران اتو به فراوری رسیده و محموله های بعدی نیز درحال ارسال به سنگال است.

وی اضافه نمود: در کنوانسیون هفت ساله فیمابین، علاوه بر فراوری خودرو های سواری، به خودرو های تجاری مسافری و باری نیز اشاره شده که در این زمینه هم آمادگی خود را برای نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل سنگال اعلام می کنیم.

مقیمی اضافه نمود: محصولات تازه شامل کشنده، کامیون، کامیونت، ون، مینی بوس و اتوبوس و وانت را برای ارسال به کشور سنگال پیش بینی نموده ایم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو توسعه خدمات پس از فروش برای آسایش مشتریان سنگالی را از جمله برنامه های ایران خودرو در این کشور دانست و گفت: به زودی فروشگاه قطعات یدکی در داکار راه اندازی خواهد شد و بعلاوه در پی دایر کردن دو ایستگاه شارژ گاز خودرو در این شهر هستیم.

وی ضمن تشریح انتظارات و نیازمندی ها برای اجرای برنامه ها و تحقق اهداف، گفت: فراهم آوردن انتظارات، نیازمند عزمی پایدار در حوزه دیپلماسی سنگال است.

مقیمی با اشاره به عزم کشور سنگال برای فراوری خودروی ملی، توضیح داد: سنگال را در دستیابی به این هدف یاری خواهیم کرد. توسعه بدون حمایت اتفاق نخواهد افتاد که یکی از حمایت ها این است که محصولات سنیران اتو در خودرو های حاکمیتی مورد استفاده قرار گرفته و یاری گردد تا محصولات ایران خودرو به وسیله سنیران اتو به کشور های غرب آفریقا صادر گردد.

وی ضمن قدردانی از رئیس جمهوری، وزرا و سایر مسئولان ذیربط سنگال در تمدید کنوانسیون، به نیابت از سوی وزیر صمت، از مقامات سنگالی دعوت کرد تا از صنایع ایران بازدید نمایند و همکاری دو کشور در سایر زمینه ها نیز توسعه یابد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1088

به "طراحی سایت: امضای قرارداد فراوری 2 هزار تاکسی در سایت سنگال ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: امضای قرارداد فراوری 2 هزار تاکسی در سایت سنگال ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید