برگزاری جلسه شورای نامگذاری معابر عمومی شهرستان قائم شهر

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرگزاری خبرنگاران- نخستین جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرستان قائم شهر در محل سالن جلسات شهرداری با حضور، شهردار،روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران،فرهنگ و ارشاد این شهرستان تشکیل شد .

برگزاری جلسه شورای نامگذاری معابر عمومی شهرستان قائم شهر

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان قائم شهر، نخستین جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرستان قائم شهر در محل سالن جلسات شهرداری با حضور، شهردار،روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران ،فرهنگ و ارشاد این شهرستان تشکیل شد .

رئیس بنیاد قائمشهر مطرح نمود: رسیدگی به پیشنهادها و درخواست های خانواده شهدا در نامگذاری خیابانهای جدیدالاحداث با نامهای شهدای منا، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت، شهدای دانش آموز شهدای دانشجو و نصب تابلوی سرداران شهید در ورودی شهر در دستور کار این جلسه نهاده شد .

دکتر عبدی با تأکید بر اینکه در انتخاب نام معابر و اماکن جدید شهر، استفاده از نقطه نظرات خانواده شهدا در دستور کار این شورا قرار گیرد، بیان داشت: نامگذاری معابر می تواند با نام شهدا هویت بخش شهدایی باشد که جان خود را برای حفظ ناموس و مملکت خود فدا کردند. بزرگترین و اصلی ترین رویکرد و معیار شورای نامگذاری، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نامگذاری معابر سطح شهر باید باشد .

رئیس شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی در انتها بیان داشت: پس از معین و تصویب اسامی شهدا به تفکیک از سوی بنیاد شهید و نصب و نام گذاری کوچه به نام شهیدی که خانواده هایشان در آن کوچه سکونت دارند پس از شناسایی معابر در شورای نامگذاری، تابلوی شهدادر کوتاه ترین زمان نصب می گردد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 607

به "برگزاری جلسه شورای نامگذاری معابر عمومی شهرستان قائم شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه شورای نامگذاری معابر عمومی شهرستان قائم شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید