فراوری هدست واقعیت افزوده اپل شاید تا خاتمه 2022 عقب بیفتد

به گزارش مجله گیلاسفا، اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که اپل ممکن است فراوری هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده خود را تا قبل از به انتها رسیدن سه ماه چهارم سال 2022 شروع نکند. این اطلاعات تازه به وسیله مینگ چی کو در گزارش منتشر شده از این شخص به سرمایه گذار ان بدست آمده است.

فراوری هدست واقعیت افزوده اپل شاید تا خاتمه 2022 عقب بیفتد

با توجه به این موضوع، می توان گفت که به احتمال زیاد هدست واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی اپل در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد. گویا قبل از عرضه این هدست واقعیت افزوده یا مجازی، اپل می خواهد که نرم افزار کامل، زیست بوم و خدمات لازم مربوط به این هدست را درست نموده باشد. کو می گوید به این علت است که اپل مجبور شده تا برنامه های زمانی مربوط فراوری انبوه این هدست را با تأخیر روبرو کند و فراوری انبوه این هدست را از سه ماه دوم سال 2022 به سه ماه آخر سال 2022 منتقل کند.

با توجه به گفته های کو می توان گفت که اپل به برترین راهکار ممکن در طراحی صنعتی هدست واقعیت مجازی یا افزوده خود دست یافته است. همان طور که می دانید ساخت هدست های این چنینی پیچیده است و این هدست ها باید به گونه ای ساخته شوند که در زمان استفاده هم راحت باشند. کو بعلاوه عقیده دارد که اپل در زمان طراحی این هدست با چالش های بیشتری در مقایسه با شرکت های دیگر رو به رو شده است، زیرا این شرکت می خواهد تا هدستی را فراوری کند که کاربرد آن فراتر انجام بازی باشد. این تحلیلگر درباره هدست واقعیت مجازی یا افزوده اپل می گوید:

در حالت کلی، کو انتظار دارد که همچون اضافه شدن قابلیت لمس چندگانه به آیفون، اپل بتواند که انقلابی را در رابط کاربری هدست های این چنینی ایجاد کند. این شخص در ادامه می گوید که اپل می تواند این عقیده که این هدست ها تنها برای بازی هستند را تغییر دهد و این شرکت به خوبی می تواند هدست واقعیت مجازی یا افزوده ای را فراوری کند که کاربرد های متنوعی داشته باشد.

کو پیش تر گفته بود که ممکن است اپل از هدست واقعیت افزوده یا ترکیبی خود در سه ماه دوم سال 2022 رونمایی کند. البته باید بگوییم که این شخص پیش تر هم گفته بود که ممکن است اپل از این هدست در سال 2021 رونمایی کند.

شایعه های منتشر شده درباره هدست واقعیت افزوده یا مجازی اپل نشان می دهند که این هدست طراحی ظاهری مشابه با هدست Oculus Quest خواهد داشت. اما این هدست طراحی ظاهری زیبایی دارد و اپل در آن از مواد سبک و پارچه ای مانند برای افزایش راحتی آن استفاده نموده است.

خبر های منتشر شده نشان می دهند که این هدست دو نمایشگر با رزولوشن بسیار بالای 8K دارد و ممکن است این نمایشگر تکنولوژی Micro-OLED داشته باشد. بعلاوه گویا این هدست دوربین های بسیار زیادی برای تشخیص چشم، سر و دیگر کاربرد های مربوط به واقعیت افزوده دارد.

در نهایت ممکن است که این هدست در زمان استفاده به آیفون وابسته باشد. ضمناً شایعه های دیگری هم وجود دارند که می گوید اپل در حال آنالیز گذاشتن چندین ورودی برای هدست خود است. در نهایت باید بگوییم که اپل در حال کار کردن بر روی عینک های هوشمندی هم هست. البته باید بگوییم که انتظار می رود بعد از رونمایی از این هدست از این عینک های هوشمند هم رونمایی گردد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1045

به "فراوری هدست واقعیت افزوده اپل شاید تا خاتمه 2022 عقب بیفتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری هدست واقعیت افزوده اپل شاید تا خاتمه 2022 عقب بیفتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید