دکتر فاوچی تایید کرد بسته نگه داشتن مرز آمریکا-کانادا می تواند به کنترل کووید-19 یاری کند

به گزارش مجله گیلاسفا، آنتونی فاوچی مسئول ارشد دولت آمریکا در زمینه بیماری های واگیردار در مصاحبه ای با گلوبال نیوز گفت تا موقعی که تفاوت چشمگیری بین ارقام ابتلا به کووید-19 در آمریکا و کانادا وجود داشته باشد، بسته نگه داشتن مرز بین دو کشور می تواند به کنترل کردن گسترش کروناویروس یاری کند.

دکتر فاوچی تایید کرد بسته نگه داشتن مرز آمریکا-کانادا می تواند به کنترل کووید-19 یاری کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

فاوچی گفت ارقام کروناویروس در آمریکا در حال ورود به پاییز به طور غیرقابل قبولی بالا هستند. تا آدینه، بیش از 6.1 میلیون مورد ابتلا به این ویروس در آمریکا به ثبت رسیده بود و این در حالی است که با استناد به آمار دانشگاه جانز هاپکینز، کانادا فقط 132 هزار مورد داشت.

فاوچی گفت: اگر یک محدوده از کشور با گسترش در حد بسیار، بسیار پایین داشته باشیم، مسلما اجازه ورود به افراد از کشورهایی که نرخ بالایی از ابتلا دارند نگران نماینده خواهد بود.

به خاطر این شکاف بزرگ در تعداد موارد ابتلا بین این دو کشور همسایه، فاوچی گفت از بسته ماندن مرز حمایت می نماید چون این کار اثر مثبتی روی حفظ کنترل شرایط دارد. اما او اضافه نمود که اگر شکاف بین ارقام ابتلا به کووید-19 تا این حد زیاد نباشد، می توان در خصوص این مسئله بحث کرد که بسته نگه داشتن مرز چقدر می تواند مفید باشد.

مرز کانادا و آمریکا از اواسط مارس تا به حال برای سفرهای غیرضروری از جمله تعطیلات و خرید بسته بوده است. این توافق اخیرا به مدت یک ماه دیگر هم تمدید شد و تا روز بیست و یکم سپتامبر معتبر خواهد بود. کانادایی هایی که به خارج از کشور، از جمله آمریکا سفر نمایند، باید بعد از بازگشت به کشور خود را به مدت دو هفته قرنطینه نمایند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 172

به "دکتر فاوچی تایید کرد بسته نگه داشتن مرز آمریکا-کانادا می تواند به کنترل کووید-19 یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر فاوچی تایید کرد بسته نگه داشتن مرز آمریکا-کانادا می تواند به کنترل کووید-19 یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید