فرایند سوخت رسانی در فارس مناسب است

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرنگاران/فارس استاندار فارس ضمن قدردانی از برطرف مشکل ایجاد شده در سوخت رسانی، بر لزوم اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز مسائل مشابه، فرایند سوخت رسانی در فارس را مناسب ارزیابی کرد.

فرایند سوخت رسانی در فارس مناسب است

محمدهادی ایمانیه پنجشنبه 6 آبان با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان فارس از عملکرد مناسب و به موقع کارشناسان این شرکت در فعال سازی مجدد صندلی ها و سوخت رسانی به مردم استان درکوتاهترین زمان ممکن قدردانی کرد.

استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر برای پیشگیری از حملات سایبری و اختلالات مشابه اضافه کرد: باید از شرایط پیش آمده برای پیشگیری از بروز رخ دادهای مشابه بهره گیری کرد.

ایمانیه استاندار فارس ضمن تشکر از کوشش های شبانه روزی همکاران منطقه، فرایند سوخت رسانی بعداز اخلال پیش آمده در بخشی از سامانه هوشمند سوخت را مثبت ارزیابی کرد و فعال سازی مجدد صندلی های سوخت درکوتاه ترین زمان ممکن را حاصل کوشش نیروهای انقلابی وجهادی شرکت ملی پخش فرآورد ه های نفتی استان بیان نمود.

بیش از 90 درصد صندلی های سوخت فارس فعال است

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس نیز با ارائه گزارشی از فرایند راه اندازی مجدد صندلی های سوخت استان گفت: تا به امروز بیش از 90 در صد از صندلی های استان فعال و در حال ارائه سوخت به مردم است و مسئله ای در مورد تامین و توزیع فرآورده های نفتی در سطح استان وجود ندارد.

اسداله طاهری از تشکیل 40 تیم تخصصی در این زمینه اطلاع داد و گفت: هماهنگی با مقامات استان و واحدهای صنعت نفت در راستای استفاده از امکانات ونیروهای متخصص ،هماهنگی با مالکین صندلی ها و شرکت های حمل ونقل،آموزش نیروها ،راه اندازی کارگاه فعال سازی کارتخوان های سامانه هوشمند در ستاد و نواحی منطقه از جمله اقدامات موثر منطقه درفعال سازی مجدد صندلی ها است.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس بعلاوه از اقدامات و همکاری مناسب نیروهای امنیتی و انتظامی استان و اطلاع رسانی بسیار به موقع و مستمر اصحاب رسانه قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1047

به "فرایند سوخت رسانی در فارس مناسب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند سوخت رسانی در فارس مناسب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید