نشست از انتخاب تا ازدواج برگزار گردید

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران در آذربایجان غربی، به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، سخنرانی آموزشی با عنوان از انتخاب تا ازدواج با سخنرانی علی قاسمی، پژوهشگر و مدرس دوره های خانواده به صورت زنده به وسیله صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی به نشانی -orumiyehpl@ پخش شد.

نشست از انتخاب تا ازدواج برگزار گردید

قاسمی، با بیان مقدمه ای درباره فلسفه زندگی و تشریح این مطلب که چگونه زیستن تابع چرا زیستن است، به اهمیت ازدواج به عنوان نقطه عطف زندگی پرداخت. وی انتخابِ همراه، هم راز، همسفر، هم سفره و هم سر آینده را به عنوان مهم ترین انتخاب زندگی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه همسری هم سرنوشتی است، ادامه داد: علاوه بر انتخاب درست، شیوه تعامل و رفتار با فرد انتخاب شده را برای مطلوبیت زندگی لازم و ضروری دانست.

قاسمی ضمن پرداختن به تفاوت های موجود بین زنان و مردان به سرمایه های مورد احتیاج برای تشکیل خانواده خودبنیاد شامل سرمایه های مالی و مالی، سرمایه های جامعه شناختی، سرمایه های روانشناختی و سرمایه های انسانی اشاره و مختصات این سرمایه ها را برای مخاطبان تشریح کرد.

جلسه سخنرانی با معرفی کتاب های گلبرگ زندگی تالیف حسین دهنوی، لطفا همسر خوبی باشید از محمود نامنی و معجزه صمیمیت از حمیدرضا غلامرضایی به سرانجام رسید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 85

به "نشست از انتخاب تا ازدواج برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست از انتخاب تا ازدواج برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید