کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر منتشر می شود

به گزارش مجله گیلاسفا، کتاب روابط عمومی تشکیلاتی بزودی به قلم محمد زادمهر دبیر کل سابق جامعه اسلامی دانشجویان روانه بازار نشر می شود.

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر منتشر می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با صدور مجوز برای کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی روز های آینده این کتاب منتشر خواهد شد. این کتاب در 110 صفحه و قطع رقعی جهت استفاده دانشجویان فعال تشکیلاتی آماده شده است.

با در نظر داشتن شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و ضرورت فعالیت تشکل های دانشجویی در فضای مجازی، آموزش تخصصی روابط عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزار های متنوع این رشته نیاز امروز دانشجویان فعال تشکیلاتی است که مطالعه کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در این زمینه کمک بسکمک خواهد کرد.

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در هشت فصل، شامل تعریف روابط عمومی، فضای مجازی، بُرد، نشریه، ارتباطات رسانه ای، تولیدات چند رسانه ای، تبلیغات و پوشش برنامه ها تدوین شده که در هر بخش به مباحث مورد نیاز فعالین دانشجویی جهت بهره مندی از روابط عمومی اشاره شده است.

پژوهشگر برتر که از ناشران قدیمی عرصه نشر کتب علمی و تخصصی است، ناشر کتاب روابط عمومی تشکیلاتی است.

لازم به ذکر است بزودی نسخه های مکتوب و مجازی کتاب برای استفاده دانشجویان منتشر خواهد شد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه توزیع و دریافت کتاب به PR.Tashkilaty در اینستاگرام و توییتر و کانال های این کتاب به آدرس PR-Tashkilaty در پیام رسان های داخلی و خارجی مراجعه فرمائید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 229

به "کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر منتشر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر منتشر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید