پاسخ جالب ستاره کشتی ایران به خبرنگار صدای آمریکا ، سوالی که پرسیدنش از کشتی گیران ایران ممنوع شد!

به گزارش مجله گیلاسفا، دو ملی پوش شاخص و عنوان دار کشتی ایران در جام جهانی آمریکا، بر عزم ملی پوشان ایران برای شاد کردن دل مردم ایران با کسب عنوان قهرمانی تاکید کردند.

پاسخ جالب ستاره کشتی ایران به خبرنگار صدای آمریکا ، سوالی که پرسیدنش از کشتی گیران ایران ممنوع شد!

در نشست خبری رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا، خبرنگار صدای آمریکا در حالی درباره اتفاقات اخیر ایران از کامران قاسمپور سوال کرد که اتحادیه جهانی کشتی مطرح کردن مسائل سیاسی در نشست خبری را ممنوع نموده بود. با این حال کامران قاسمپور در خصوص سوال مطرح شده، اظهار کرد: این موضوعات در هر کشوری پیش می آید و در کشور ما هم یکسری مسائل پیش آمده است. وظیفه ما ورزشکاران ورزش کردن است، ما اگر اینجاییم نماینده مردم ایران هستیم و برای این اینجا آمده ایم که برای لحظه ای دل مردم را شاد کنیم.

دارنده 2 مدال طلای جهان، اضافه نمود: ما هم از جنس مردم هستیم و جزو میلیون ها ایرانی حساب می شویم. اگر خوبی و خوشی هست یا بدی و اتفاقی است، برای کل مردم ایران است. ان شاءالله که همه ما و هر کسی که در ایران زندگی می نماید از پس این مسائل بربیاید.

وی گفت: ما سفیران ورزش ایران هستیم و وظیفه ما کشتی گرفتن است. ما آمده ایم دل مردم ایران را شاد کنیم. ان شاءالله که این اتفاقات هم بزودی حل گردد که هم مردم عزیزمان و هم جامعه ایران به یک آرامشی برسند. ان شاءالله دل همه هموطنان ما در همه جای جهان و داخل ایران شاد باشد.

به گزارش ایسنا، رحمان عموزاد دیگر آزادکار تیم ملی و دارنده مدال طلای جهان نیز در این نشست گفت: خدا را شکر توانستم مدال جهانی را نصیب خودم بکنم. فقط خودم می توانم رقیب خودم باشم. دنبال رکورد نیستم و فقط می خواهم برترین خودم باشم و مدال آوری کنم. بالاترین لذت برای من این است دل مردم کشورم را شاد کنم. ما آمده ایم برترین خودمان باشیم. از جان مایه می گذاریم و تمام تلاشمان کسب عنوان قهرمانی است تا بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم. ما همه سرباز کشورمان هستیم و از جان و دل مایه می گذاریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1351

به "پاسخ جالب ستاره کشتی ایران به خبرنگار صدای آمریکا ، سوالی که پرسیدنش از کشتی گیران ایران ممنوع شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جالب ستاره کشتی ایران به خبرنگار صدای آمریکا ، سوالی که پرسیدنش از کشتی گیران ایران ممنوع شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید