کنفرانس مهندسی برق ایران با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می گردد

به گزارش مجله گیلاسفا، بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، به صورت آنلاین و نیمه حضوری، برگزار می گردد. ایرانسل در این کنفرانس، به انتقال تجربیات خود دربارۀ پیشتازی در زمینه هایی همچون راه اندازی 5G و مطالعات 6G می پردازد.

کنفرانس مهندسی برق ایران با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این کنفرانس در محورهای الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر و مهندسی پزشکی، توسط انجمن علوم مهندسی برق ایران و دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه امیرکبیر، از 28 تا 30 اردبیهشت ماه 1400 به صورت آنلاین و نیمه حضوری برگزار می گردد و با سخنرانی دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، سرانجام می یابد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهندۀ خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G) در ایران، با هدف شناسایی و تشویق ایده های نوآورانه در صنعت برق و مخابرات، بحث و گفتگو و انتقال تجربیات در زمینۀ ارائۀ خدمات مبتنی بر فناوری های نوین تلفن همراه مانند خدمات 5G و مطالعات در زمینۀ فناوری نسل ششم (6G)، ارائۀ خدمات زندگی هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، تجربه های راه اندازی مرکز نوآوری ایرانسل و فعالیت در زمینۀ نوآوری، تحقیق و توسعه و آموزش و نیز ارائۀ مزیت ها و توانمندی های خود برای جذب فارغ التحصیلان نخبۀ دانشگاهی، در این کنفرانس حضور دارد.

در این کنفرانس که با هدف گسترش دانش فنی در گرایش های مختلف مهندسی برق، به وسیله ایجاد محیطی جهت گفتگو علمی و تخصصی، ارائه آخرین یافته های تحقیقاتی و همچنین تشویق پژوهشگران برنامه ریزی شده است، برنامه های جنبی شامل دوره های آموزشی کوتاه مدت، میزگرد تخصصی و نمایشگاه تجهیزات مهندسی برق نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت آنلاین و نیمه حضوری انجام می گردد.

دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، پنجشنبه 30 اردیبهشت، در اختتامیۀ این کنفرانس، با موضوع تحول دیجیتال؛ دروازه ای به آیندۀ تمام دیجیتال سخنرانی می نماید.

همچنین در میزگردهای برنامه ریزی شده در قالب این کنفرانس، مدیران بخش های مختلف ایرانسل در زمینه هایی همچون بومی سازی صنعت ICT؛ دستاوردهای نوین اپراتورهای موبایل و فارغ التحصیلان دانشگاه ها و اشتغال در صنعت برق و مخابرات، با حاضران به بحث و گفتگو می پردازند.

در کارگاه جانبی این کنفرانس با عنوان شبکه های موبایل و بهینه سازی رادیویی آن نیز، ایرانسل تجربیات خود در این زمینه را با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته و جوابگوی پرسش های آنان است.

اطلاعات بیشتر دربارۀ بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران، در وب سایت این کنفرانس به نشانی iceeconf.ir در دسترس علاقه مندان واقع شده است.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 826

به "کنفرانس مهندسی برق ایران با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس مهندسی برق ایران با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید