کوله پشتی واقعیت مجازی عجیب Zotac

به گزارش مجله گیلاسفا، شرکت Zotac در رویداد جهانی Computex 2022 از نسل چهارم رایانه های شخصی بازی VR قابل حمل خود که در یک کوله پشتی قرار طراحی شده است و VR GO 4.0 نام دارد، رونمایی کرد. کل این رایانه شخصی به شکل یک کوله پشتی است و فضایی برای قرار دادن وسایل اضافی مانند تنقلات و کیف پول ندارد.

کوله پشتی واقعیت مجازی عجیب Zotac

به گزارش خبرنگاران، Zotac می گوید می توان بعضی اجزاء این کوله پشتی مانند حافظه را ارتقاء داد. این کوله پشتی گیمینگ بی سیم مجهز به پردازنده Core i7-11800H ، شانزده گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه M.2 NVMe SSD می باشد. قسمت پشتی این کوله پشتی یک محفظه درایو 2.5 اینچی SATA 3 برای ذخیره سازی اضافی در اختیار کاربران قرار می دهد.

این محصول بعلاوه با کارت گرافیک Nvidia RTX A4500 عرضه می گردد؛ کارت گرافیکی که برای بسیاری از گیمر هایی که به کارت های گرافیک بازی GeForce انویدیا عادت دارند آشنا به نظر نمی رسد؛ اما یک GPU حرفه ای است. این کارت دارای 5888 هسته و 16 گیگابایت حافظه GDDR6 است که عملکردی مشابه کارت گرافیک RTX 3060 در بازی ارائه می دهد. قیمت و تاریخ عرضه این محصول هنوز به طور دقیق معین نیست. با توجه به سحت افزار، قیمت آن حدود 2300 دلار و 2800 دلار می باشد. این کوله پشتی بازی برای هدف قرار دادن مصرف نماینده روزمره در نظر گرفته نشده است، اما مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به واقعیت مجازی قرار خواهد گرفت.

Zotac نشان می دهد که این محصول بیشتر برای طراحان و توسعه دهندگان طراحی شده است نه گیمر های معمولی. فناوری به کار رفته در رایانه شخصی کوله پشتی واقعیت مجازی، به توسعه دهندگان و طراحان سه بعدی این امکان را می دهد تا چیز های خلاقانه را در واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و یا واقعیت ترکیبی (MR) تجربه نمایند. بعلاوه افزودن سخت افزار قدرتمندتر، تجربه همه جانبه تری را در بازی های VR فراهم می نماید. یکی از کاربرد های اصلی این سیستم، تجربه واقعیت مجازی آن است. در سال های اخیر مراکز VR زیادی در سراسر دنیا افتتاح شده اند که به مصرف نمایندگان این فرصت را می دهند که بازی های واقعیت مجازی یا محتوا را در یک فضای بزرگ امتحان نمایند.

در ادامه معینات فنی این محصول را آنالیز می کنیم:

پردازنده هشت هسته ای و شانزده رشته ای Intel Core i7

کارت گرافیک RTX A4500 16GB GDDR6

16 گیگابایت رم DDR4

512 گیگابایت حافظه M.2 SSD، ویندوز 11 پرو از پیش نصب شده، رم و حافظه قابل ارتقا

نورپردازی SPECTRA 2.0 RGB

تکیه گاه و بند پد دار، مواد پوشیدنی ضد عرق

تا 50 دقیقه زمان پخش

طراحی حرارتی هوشمند

منبع: techradar

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1263

به "کوله پشتی واقعیت مجازی عجیب Zotac" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوله پشتی واقعیت مجازی عجیب Zotac"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید